15 Şubat 2014 Cumartesi

Kızımın Doğum Günü Hazırlığı

            kızımın doğum günü hazırlıklarında çok yoruldum. Bu zorlu zamanda bana yardım ettiği için sevgili eşime huzurlarınızda teşekkür ederim. Çok fazla bişi demicem sadece fotoğrafları konuşturucam. Yoruldum ama keyif aldım.
                                                                                      hepsini tek tek kendi ellerimle hazırladım. Ağaç figürü içinde Melisa arkadaşıma çok çok teşekkür ederim.



                                                                                                          buda masamız  kurabiyeleri nasıl yerleştirelim diye düşünürken bunu bulduk. :)
bizim ekip :)
kızımın tütüsünü ve badisini ellerimle yaptım.
hazırlamaktan en çok zevk aldığım pasta Kujumun pastası :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder